11.02.2012, 23:56:34 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pokerimissio Freeroll 14.01.  (Luettu 1048 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 02.01.2007, 17:07:08 »

Pokerimission ensimmäinen freeroll BambaPokerilla pidetään sunnuntaina 14. tammikuuta klo 20.00.

Freerollin Prize pool on 75€, ja jos tulee yli 100 pelaajaa (epätodennäköistä) lisätään pottiin 25€ lisää.

Tulokset: (48 pelaajaa)

Tähän ketjuun freerollin tuuletukset ja jälkipyykki!
tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 05.01.2007, 13:20:53 »

Luonnollisesti kaikki mukaan! 8-)
tallennettu
moneymaker

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 07.01.2007, 01:07:07 »

Ja kukaan ei sitten levittele salasanoja kavereilleen:
tallennettu
Eghu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2007, 22:37:31 »

Mielenkiinnolla mukana, jos vain suinkin ehdin. Hauska nähdä minkälaisia pelaajia täällä on. Pidetään rehti ja reilu turnaus. Paras voittakoon, tai minä   Roll Eyes
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : 14.01.2007, 18:15:19 »

Salasana on lähetetty kaikille käyttäjille, jos viestiä ei näy ota yhteys sähköpostiin tai messengeriin (kannattaa tarkastaa roskaposti!!!).

Tähän ketjuun myös freerollin tuuletukset ja jälkipyykki  Grin
tallennettu
natsulare

Poissa Poissa

siimala@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 14.01.2007, 20:40:57 »

joo, hyvin meni! heti alus tipuin.. oli Q10 ja flopis tuli 10 8 4 joku laittaa all in ja mä tietty maksan.. sil QQ ja siihen se turnee sit loppu vissiin viidenteen käteen! Angry
tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 14.01.2007, 21:05:37 »

Joo pelasin huonosti pari kättä putkeen.. sain kuitenki jostain revittyy 3k viel itel olin sil hetkel 14/14 seuraavaks olisin ollut bb (500).. turnauksen johtaja lyö 2k peliin, kaikki muut foldaa mulla AQ päätän maksaa vastustaja näyttää JJ, ei apuja floppiin joten se siitä!

Hyvä turnaus kaikinpuolin [smiley=thumbsup.gif]
tallennettu
VonBach

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 14.01.2007, 22:07:16 »

Oli pakko tulla vähä hehkuttaa, ku just tuli tossa mun urahuippu ja ensimmäinen turnausvoitto! 8-) Eli voitto kotiin ekasta pokerimission freeroll turnauksesta! Cheesy Oli aika vuoristomäkee tuo mun pelaaminen ja meinasinki pudota heti alussa.. mut sit ryhdistyin ja tuntu että tuuriki oli mun puolella välillä... :-? Palkintohan lämmittää kivasti tällasta opiskelijapoikaa.. eli kiitokset ylläpidolle järjestämisestä ja palkinnoista! Smiley
Ja ainii kiitos tukijoukoille!  Ja varsinki Huiskille joka alussa nosti mut peliin häviämällä mulle kaikki rahansa..SmileySmiley
tallennettu
Eghu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 14.01.2007, 22:21:30 »

Onnea vaan VonBachille, hienosti pelattu. Alku turnaus oli kaiketi monelta vielä hakemista kun pelaaminen oli paikoin jopa yli-innokasta. Loppua kohden turnaushan muuttu ihan kelvolliseksi pelaamiseksi. Omalta osaltani ei mitään erikoista mainintaa, sija 6 tyydyttää näin jälkeenpäin ja jääpähän sitten seuraaviin petrattavaa   Cheesy  tosin pelaaminen ois voinu olla pikkusen keskittyneempää, kun voittajakaksikko pääsi mua kurittamaan ratkaisuvaiheissa. Siitä propsit VonBachille ja Esalle (joka mut tiputti) vai mikäs se lahti88:n serkkupoika olikaan   Wink
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : 14.01.2007, 22:33:45 »

Oli kyllä loistava ensimmäiseksi freerolliksi... VonBachille pisteet [smiley=thumbup.gif]

Itsellä vaikeudet alkoivat jo heti alussa kun en tyhmänä tiennyt että B2Blla ei voi käyttää chattia jos ei ole rekisteröitynyt turnaukseen, joten sen takia jouduin häiritsemään tyttöystävän peliä  Angry.. tästä syystä luultavasti vasta 5. sija  Grin

Koitetaan järjestää uutta freerollia mahdollisimman nopeasti!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 15.01.2007, 10:15:29 »

AA:lla turpaa heti alussa  :-?.. Ens kerralla oon tulessa
tallennettu
tatzka88

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 15.01.2007, 23:14:55 »

Joo oli kyllä mukava turnaus, tavoite oli aluksi päästä rahasijoille ja siksi siinä kun oli vielä 10 pelaaja mukana niin se meni sellaiseksi mukana roikkumiseksi. Kuitenki sitten kun oli enää 8 pelaajaa jäljellä niin alkoi käydä aikamoinen tuurikin  Cheesy Sain pari isoa pottia ja sitten olin aika huonossa saumassa kolmen parhaan joukossa. Mutta tavoite rikottiin joten seuraavaan freerolliin voi asettaa paremman tavoitteen  Wink Innolla odotetaan seuraavaa ! 8-)
tallennettu

Even the blinds are the victory !
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!