Sää väärentelet koko ajan mun sanomisia.
En oo väittäny, että oon oikeessa, vaan oon sitä mieltä et toi on 100% kusetusta (se on mielipide). Sen sijaan sää väität, että mää väitän olevani oikeessa.
En oo väittäny, että ohjelma on keksitty Tampereella, vaan Winclubin perustajat on Tampereelta (Huhujen mukaan). Sen sijaan sää väität, että mää väitän, että oon sanonu ohjelman olevan Tampereelta.
Sana on
huijausta, ja KYLLÄ se on huijausta. Uskotko kaikki mitä internetissä sanotaan, paitsi sen, että Winclub on kusetusta?!
Se mihin perustelen Winclubin olevan huijausta ei suoranaisesti liity siihen saako ihmiset sieltä rahaansa takaisin, vaan seuraaviin asioihin.
- Winclub ei kerro tarkkoja faktoja toiminnastaan. Ainoa yhteystieto clubiin on asiakaspalvelun sähköpostiosoite.
- Perii aloitusmaksuja, ja minimi sijoituksen määrä on kasvanut vuosien edetessä.
- Kun sijoitat rahaa, saat sitä ulos vaan tiettyjen karenssien yms. jälkeen.
- Sivustolla pyörivät taulukot, missä näkee kuinka paljon voittoja on tehty yms. eivät perustu mihinkään. Ihmiset eivät saa todisteita siitä, että valuuttakauppaa on todella käyty.
- Haalii tavallisia piensijoittajia tyyliin, sijoita meille, niin sinusta tulee rikas.
- Täysin liioiteltu tuottoennuste.
- Amatöörimäisesti tuotettu ja rikkoi törkeästi tieturvalakia vuotamalla asiakkaidensa yhteystiedot vahingossa, mutta luultavasti tahallaan.
- Ihmisten värvääminen kaverilta kaverille, vaikkakin vain yhdellä tasolla.
- Ei minkäänlaista takuuta siitä ettei clubi vaan voisi kadota ja syödä sijoittajien rahat.
Kirjoitan lisää kun tulee mieleen, mutta oikaise jarttu, jos joku väittämistä oli valehtelua!!