11.02.2012, 22:17:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Häviääkö jarttu rahansa?
Kyllä - 34 (87.2%)
Ei - 5 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 39

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Winclub - Huijaus?  (Luettu 8526 kertaa)
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #20 : 26.09.2007, 15:27:43 »

Kyse ei ole enään pelkästä mediasta, koska asia on jo edennyt poliisille.

Musta edelleen tuntuu, että taidat itse olla aika sekaisin. Sinne sivustolle pääsi kuka vaan eilen illalla katselemaan käyttäjien henkilötietoja, salasanoja, tilitystietoja yms.

Enkä ole väittänyt että kyseessä on mikään pyramidi, mutta sen tiedän että rehellistä kerhon toiminta ei ole.

Tiedätkö kuka Winclubia johtaa, tiedätkö mistä käsin se toimii, tiedätkö, että jos sijoitat rahaa sinun on oikeus saada se koska vain takaisin? Tiedätkö koko jutusta mitään muuta kuin sen, että se tekee "valuutanvaihdolla" vitusti rahaa?

EDIT: Huhujen mukaan toiminta on lähtöisen Tampereelta, joten propsit sille!! Cool

tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #21 : 26.09.2007, 15:48:47 »

voi elämä su nkanssas... LOL.. et kyl tiiä mitn... ohjelma on joo keksitty tampereella.. ja sivusto toimiii panamassa.. kaikki tiedot on netissä osoitteesta lähtien.. ja kerroppas nyt kun tiedät että se on huijjausta että millä perusteella?? kun siis tiedät.. ei mitn arvauksia vaan miksi se on?? ja kävitkös sivuilla?? enpä usko.. oot kuullu et kaikki oli nähtävillä.. jos kävit niin pystyt varmasti sivuista kertomaan.. puhu oikeesti jotn faktaa eikä noita mielikuvituksen tuotteita.. joo ja sivulta on sanottu että kaikki saa tutkia.. olkaa hyvä vain.. en tietenkään pysty sanomaan varmasti että onko vai ei huijjausta.. mutta sen voin sanoa että SÄ ET TODELLAKAAN OO OIKEE IHMINEN PUHUMAAN MITN KOKO SIVUSTA.. et tiedä ees miltä se näyttää.. mutta osaat kertoa että se on huijjausta.. hohhoijjaa..  välillä tuntuu... oon aina piutäny et sä kordoomi kirjoitata aina asiallisesti mut nyt sulla on kyl pallo pahasti hukassa... koetas olla keksimättä asioita.. paljon parempi niin että jos täällä nyt kuitenkin lukis semmosta (faktaa ) missä on edes jotn perää.. ei keksittyjä tai mtv3 tai suomi24 otettua..
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #22 : 26.09.2007, 15:49:50 »

taidan lopettaa täälläkin keskustelun tästä aiheesta.. teillä on viisaampi ihminen omasta takaa asiaan vastaamaan.. ciao
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #23 : 26.09.2007, 15:55:19 »

et tiedä ees miltä se näyttää..
http://img225.imageshack.us/img225/2687/club01mv2.gif
http://img507.imageshack.us/img507/6982/club02nl5.gif
http://img146.imageshack.us/img146/1510/club01ml9.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/7797/club02rs0.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/5791/club03oj3.jpg

Näitä kuviahan nyt on netti täynnä.
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #24 : 26.09.2007, 15:57:44 »

niin no mitäs noista?? olikos noissa jotn rikolliseen viittaavaa?

ja tuossahan oli vain yksittäisiä kuvia muutamasta sivusta.. eli et TODELLAKAAN TIEDÄ miltä sivu näyttää

melko asiallisia kuvia.. varsinkin se toisiksi alin.. kun lukee sen tekstin.. ei sulla oo kordoomi aavistustakaan mistä puhut.. hehe

tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #25 : 26.09.2007, 15:59:56 »

ja kerroppas nyt kun tiedät että se on huijjausta että millä perusteella??
Näitä perusteita on liikaa, siis oikeestaan enemmän kun missään muussa jutussa oon ikinä kuullu.

Mutta ajattele nyt ite. Mihin tämä clubi tarvii hikisiä senttejäsi, kun maailmassa on sijoittajia, joilla on volyymia lyödä tiskiin, vaikka kuinka paljon.
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #26 : 26.09.2007, 16:04:27 »

näitä perusteita on liikaa.. mitä?Huh?Huh?? huh huh.. ei se mitn vaikka ne ei tarvii mun hikisiä pennejäni.. mut mä saan hyvin paljon pennejä takas.. eiku siis en saa mitn ku on huijjausta.. tää on viiminen viesti.. kyselkää kordoomilta ku se on niin vitun fiksu.. sry jos sul on pienenä poikana menny rahat johonkin huijjaukseen.. jos tää toimii niin annan sulle sun menetetyt rahat niin saat ostettua nenäliinoja... ihan oikeesti kasvas isoks pojaks ja lakkaa valittamasta ja puhu asiaa.. piste..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #27 : 26.09.2007, 16:10:42 »

Minkä takia kaikki, jotka tässä on mukana muuttu tollasiks aggressiivisiks idiooteiks ja ihan kun teidät olis aivopesty?

Sää syyttelet mua, että mää en tiedä mistään, kun mää yritän kysyä sulta että mitä sää tiedät? Sää vaan kauheesti puolustelet ja väität tietäväs kaikkee, mutta en oo kuullu kun yhden jutun, että ne tekee kauheesti rahaa valuutanvaihdolla. Millä sää todistat sen? Sillä että niitten sivuilla juoksee ohjelmoituja käppyröitä?!

Ne voi tehdä rahaa ihan millä tahansa mm. huumeilla, asiakkaista saaduilla maksuilla tai sun mainitsemalla valuutanvaihdolla, tai kaikilla noista, et sää sitä pysty tietää, kun sulla ei oo mitään tietoja tosta!!

Mulle ei tulis ikinä mieleekään laittaa mihinkään tälläseen senttiäkään rahojani. Laitan mieluummin omaisuuteni vaikka rulettiin. Siinäkin on parempi mahdollisuus osua.
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #28 : 26.09.2007, 16:17:22 »

en oo tietääkseni missään sanonut tietäväni kaikkea.. mut sä selität itetäväs et on huijjausta. mä selitän kaiken niille mitä tiedän jotka oikeasti ovat kiinnostuneita puolueettomasti eikä silleen että omalta kohdaltaan keksitään ja väärennellään totuutta.. ihme että muuttuu puheet agressiivisiksi kun toinen kok o ajan keksii asioita omasta päästään ja kun kysyy että mistä tiedät niin on vastaukset ympäripyöreitä.. eli ei mitn järkevää.. mä sijoitan omani ja jos menetän niin omianihan ovat.. en mä viimeisiäni tommoseen laittaisi mistä ei tod oo varmuutta mikä se on..  mutta luulen jotn sivuista tietäväni.. fakta asioita mitä sä et tiedä.. jos se menee viikon päästä nurin ni ei voi mitn.. se oli sitten niitte rahojen menoa.. jos elämässä ei koskaa uskalla ottaa sokeeta askelta mihinkään niin ei mitn myöskään saa.. jos et ota koskaan riskiä et mitn saa.. mä kokeilin tätä koska työkaverit ja mun pomoni on mukana.. ja niiden monet kaverit jotka on oikeesti saanut PALJON rahaa minkä oon itekkin nähnyt.. mutta saa nähdä miten homma jatkuu kun tutkitaan.. mutta mä oletan kordoomi et jos tää todetaan toimivaksi ja luotettavaksi sivustoksi niin että sä perut puheesi ja pyydät anteeksi että omiasi kirjoittelet mistä et tiedä.. mä puhun semmosia asioita täällä mitkä mä olen nähnyt johtavien ihmisten kirjoittamina.. ne saattaa olla ihan bullshittiä mut enemmän ikävä kyllä niihin uskon ku sun juttuihin kordoomi.. mutta katsellaan miten seuraavat viikot menee.. jos winclubi on silloin viellä olemassa niin uskon kyllä että se ei tule kaatumaankaan.

jaa siis kun puhun niitten kavereista en puhu vanhoista jäsenistä vaan osa on semmosia jotka ovat olleet vaan puoli vuotta mukana tässä..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #29 : 26.09.2007, 16:25:32 »

Mun pitäis pyytää mun mielipidettä anteeksi???

Vittu kun sää et tajua... Se että joku tai sinä sais tuolta miljoonia ei kerro sitä, että se EI olis huijaus!

Mutta lopetetaan tältä päivältä ja odotetaan uusia uutisia.
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #30 : 26.09.2007, 16:27:54 »

noh.. jokaisella on mielipiteet.. se ei oo mielipide.. sä sanot että oot oikeessa.. se on faktan sanomista jos sanoo olevansa oikeessa.. mut joo. lopetetaan siihen asti kunnes selviää jotn uutta..
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #31 : 27.09.2007, 06:06:11 »

ajattelin lisätä kun puhutaan ettyä moiset voitot eivät ole mahdollisia niin tämmöisen sivuston..
http://www.suomensijoitusneuvonta.com/valuuttakauppa4.html
onko tuo huijjausta koska lupaa mahdollisia 200% voittoja.. etusivulla taisi lukea että tripöaa rahasi vuodessa.. en usko että tuokaan huijjausta vaikka lupaa 300% voittoja vuodessa.. joten tuo winclubin lupaama voitto ei todellakaan ole mahdoton ilman huijjausta..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #32 : 27.09.2007, 09:08:03 »

Sää väärentelet koko ajan mun sanomisia.

En oo väittäny, että oon oikeessa, vaan oon sitä mieltä et toi on 100% kusetusta (se on mielipide). Sen sijaan sää väität, että mää väitän olevani oikeessa.

En oo väittäny, että ohjelma on keksitty Tampereella, vaan Winclubin perustajat on Tampereelta (Huhujen mukaan). Sen sijaan sää väität, että mää väitän, että oon sanonu ohjelman olevan Tampereelta.

Lainaus
http://www.suomensijoitusneuvonta.com/valuuttakauppa4.html
onko tuo huijjausta koska lupaa mahdollisia 200% voittoja
Sana on huijausta, ja KYLLÄ se on huijausta. Uskotko kaikki mitä internetissä sanotaan, paitsi sen, että Winclub on kusetusta?!

Se mihin perustelen Winclubin olevan huijausta ei suoranaisesti liity siihen saako ihmiset sieltä rahaansa takaisin, vaan seuraaviin asioihin.

- Winclub ei kerro tarkkoja faktoja toiminnastaan. Ainoa yhteystieto clubiin on asiakaspalvelun sähköpostiosoite.
- Perii aloitusmaksuja, ja minimi sijoituksen määrä on kasvanut vuosien edetessä.
- Kun sijoitat rahaa, saat sitä ulos vaan tiettyjen karenssien yms. jälkeen.
- Sivustolla pyörivät taulukot, missä näkee kuinka paljon voittoja on tehty yms. eivät perustu mihinkään. Ihmiset eivät saa todisteita siitä, että valuuttakauppaa on todella käyty.
- Haalii tavallisia piensijoittajia tyyliin, sijoita meille, niin sinusta tulee rikas.
- Täysin liioiteltu tuottoennuste.
- Amatöörimäisesti tuotettu ja rikkoi törkeästi tieturvalakia vuotamalla asiakkaidensa yhteystiedot vahingossa, mutta luultavasti tahallaan.
- Ihmisten värvääminen kaverilta kaverille, vaikkakin vain yhdellä tasolla.
- Ei minkäänlaista takuuta siitä ettei clubi vaan voisi kadota ja syödä sijoittajien rahat.

Kirjoitan lisää kun tulee mieleen, mutta oikaise jarttu, jos joku väittämistä oli valehtelua!!
tallennettu

jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #33 : 27.09.2007, 12:29:54 »

MÄ voin suoraan sanoa, että oon kyllä kordoomin puolella. Jarttu siltä tuli ehkä hieman enemmän faktaa kun sulta tohon asiaan? Jos sä jartty todella uskot tollaseen hölynpölyyn ni pitäs löytyy ainaki sivullinen faktaa koko paskasta.. Eikä kierrellä ja kaarrella asioita.
tallennettu
Pelinainen

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 27.09.2007, 13:27:35 »

Uskooko joku todellakin tällaisiin hemmetin klubeihin,jotka esittää kaikenmailman käyriä ja käppyröitä sivuillaan..toki sieltä joku tai jotkut saavat rahoilleen tuottoakin,mutta suosittelisin näin epätoivoisille sijoittajille käyntiä r-kioskilla ja ostaa vaix repullisen ässä-arpoja!!!Vähän sama kun väittäs että tule katsomaan Elvistä livenä,se on noussut kuolleista ja lippukin vain 1000 taalaa ja ootko nähny ziisuksen..että silleen!Niin että ennen ei ainakaan auta kehuskella jostain voitoista ennenkuin on rahat näpeissä. Millasilla keinoilla näitä useimmiten hämäräbusineksia pyöritetään se onkin sitten taas oma juttunsa se!!
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #35 : 27.09.2007, 14:21:35 »

ihan sama mitä te selitätte että jotkut saavat rahojaan.. hmm.. katsokaapas edelleen niitä saitteja aj kertokaa onko joku edes yksi jäänyt ilman rahaa??? koska kyllähän ihmiset varmasti antavat äänen tämmöisen hälyn  jälkeen kuulua jos eivät rahojaan ole saaneet.. 1 haluan nähdä kuka ei ole saanut.. kuin sanotte että jotkut on varmasti saaneet.. ei jotkut vaan kaikki ovat saaneet... lopetetaan tämä keskustelu kun ei tämä täälläkään asialliseksi luullulla foorumilla mihinkään johda kuin  omiin näkemyksiin.. tosin minäkin kyllä oman näkemykseni tässä vain sanon mutta tulee sen verran jyrkkää kommenttia niin antaa ajan kulua.. jos kaverini tammikuussa saa rahaa ulos niin laitan siitä infoa.. ja jos minä.. joka tulen odottamaan 2 vuotta rahojani niin saan jotn (40k) ulos niin ihan varmasti laitabn ninfoa.. siihen asti tämä aihe minun osaltani suljettu.. mutta jos todella 2 vuoden kuluttua laitan tänne kuvan missä näkyy siirrettyä rahaa winclubista 70k (verot yms niin jää n:40k)  niin tuskin enään kellään on mitn sanomista... koska minä en meinaa ottaa yhtään jäsentä alleni ja en yhtään enään laita rahaa... eli siis jos rahaa saan niin... jos sivusto on enään sillon olemassa..
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #36 : 27.09.2007, 14:26:43 »

Valuuttakaopassa voi sijoittaa valuuttafutuureihin esim 100 kertaa enemmän kuin sijoituspääoma on. Teoriassa tämä tarkoittaa sitä, että 17. elokuuta kun euro maksoi 1,34 dollaria 1000 euron sijoituspanos maksimissaan on tänään 7000 euron arvoinen koska euro maksaa tänään yli 1,41 dollaria.

toisin sanoin 1000 euron vakuutta vastaan voit lainata 100 000 euroa kuukaudeksi ja antaa lainan sitten takaisin se mitä 100 000 euron potti on vahvistunut suhteessa dollariin on sinun voittosi.

Tästä on kyse valuuttakaupassa - jos joku ei vielä tiedä.

Näillä systeemeillä suomen markka kaadettiin 90 luvun alussa.

www.netdania.com
www.forextv.com   

joku oli tommosen kirjoittanut.. ja siinä taitaa pari linkkiä olla.. tuo on luultavasti huijjausta mutta... ja tossahan olisi jos noin tekisi niin korko viellä sika paljon enemmän ja paljon lyhyemmässä ajassa.. en nyt sanoi että winclubi noin toimisi mutta tommoinen olisi mahdollista...
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #37 : 27.09.2007, 14:27:23 »

tulee muuten pitkä odotus luultavasti tohon teidän kysymykseen minkä ootte kyhänny tohon.. Wink
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #38 : 27.09.2007, 14:38:15 »

mutta mä elän joka päivä niin että winclubia ei ehkä ole... mutta luotan sokeesti ylläpitäjien viesteihin että sivustolla ei ole mitn syytä hätäillä ja että sivusto ei ole todellakaan katoamassa mihinkään.. tähän mä luotan seuraavat 2-2.5 vuotta.. ja siihen mitä olen nähnyt työkavereiden kavereiden saavan.. ihan järjettömiä summia.. ja työkaverini on saanut vasta vähän mutta on kuitenkin saanut.. ja saa koko ajan enemmän.. nämä ovat varmaa tietoa että ovat saaneet oikeaa rahaa koska olen nähnyt.. ja tammikuussa kaverini ottaa joko 14k tai 20k pois.. jos se ne saa niin lupasi antaa siitä tietoa.. ottaa jotn kuvaa moneybookersin sivulta kun rahat sinne asti kerkeää (jos kerkeää)... näytän kyllä sitten...
tallennettu
Pelinainen

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : 27.09.2007, 14:42:55 »

karmeeta JOSSITTELUA
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!