Kauan odotettu jartttu84 quotes.
tää ei oo mikn huijjaus
jokainen epäilijä joka ei usko tähän niin voivat odottaa puoli vuotta
sivustolla ei ole mitn rikollista
se että aiemmin ei ole ollut toimivaa saippuanmyynti pyramidia niin se ei tarkoita etteikö voi olla toimivaa valuutanvaihtoa
kordoomin sanoihin viitaten nehän ovat vain uusien jäsenien tuomaa rahaa
mä ymmärrän kordoomi sun tilanteesi että et usko
oon aina piutäny et sä kordoomi kirjoitata aina asiallisesti mut nyt sulla on kyl pallo pahasti hukassa
ei sulla oo kordoomi aavistustakaan mistä puhut
sry jos sul on pienenä poikana menny rahat johonkin huijjaukseen
kyselkää kordoomilta ku se on niin vitun fiksu
mä oletan kordoomi et jos tää todetaan toimivaksi ja luotettavaksi sivustoksi niin että sä perut puheesi ja pyydät anteeksi että omiasi kirjoittelet mistä et tiedä
mä puhun semmosia asioita täällä mitkä mä olen nähnyt johtavien ihmisten kirjoittamina.. ne saattaa olla ihan bullshittiä mut enemmän ikävä kyllä niihin uskon ku sun juttuihin kordoomi
kordoomi.. kyllä mä tulen sulle kuvia viellä näyttämään... mutta tässä oli semmoinen homma että mun oli pakko ottaa noi ensimmäiset rahat käteisenä
ja kordoomi.. must tuntuu et oot kateellinen siitä et joku tienaa ja siks etit jotn ihme viestei et ei vois olla totta
itseasiassa laitamme tänään muijjan kanssa sijoitukseen 4k lisää
ja jee jos juttu on poliisi tv:ssä
joku hurja professori kenellä ei ole mitn hajua kyseisestä asiasta
se kateus minkä suomalainen mieli omaa on hienosti tämän asian järjestänyt
mä luotan että kaikki toimii ja niin tuli korkeammalta taholta myös että kaikki saa tutkia ja että VALUUTANVAIHTO ei ole rikos ja että kaikki tulee jatkumaan aivan normaalina niinkuin koko 4 vuotta tähänkin mennessä
kyllä hetken itsekkin alkoi epäusko tulla kun uskoin hetken median P****N JAUHANTAAN ja omien asioiden keksimiseen
jos mikn ei ole ennen toiminut niin se ei tarkoita etteikö koskaan voisi toimia
tämä winclubin lupaama korko ei todellakaan ole mistään tuulesta temmattua
mutta luulen jotn sivuista tietäväni.. fakta asioita mitä sä et tiedä
jos elämässä ei koskaa uskalla ottaa sokeeta askelta mihinkään niin ei mitn myöskään saa
mä kokeilin tätä koska työkaverit ja mun pomoni on mukana
ja niiden monet kaverit jotka on oikeesti saanut PALJON rahaa minkä oon itekkin nähnyt
onko tuo huijjausta koska lupaa mahdollisia 200% voittoja.. etusivulla taisi lukea että tripöaa rahasi vuodessa.. en usko että tuokaan huijjausta vaikka lupaa 300% voittoja vuodessa.. joten tuo winclubin lupaama voitto ei todellakaan ole mahdoton ilman huijjausta..
lopetetaan tämä keskustelu kun ei tämä täälläkään asialliseksi luullulla foorumilla mihinkään johda kuin omiin näkemyksiin
ihan sama mitä te selitätte
mutta luotan sokeesti ylläpitäjien viesteihin että sivustolla ei ole mitn syytä hätäillä ja että sivusto ei ole todellakaan katoamassa mihinkään.. tähän mä luotan seuraavat 2-2.5 vuotta
mä elän mun huijjausmaailmassa wincapitalta saamieni rahojen kanssa
taidan lopettaa täälläkin keskustelun tästä aiheesta
tää on viiminen viesti
siihen asti tämä aihe minun osaltani suljettu
TÄMÄ KAIKKI ON FAKTAA EIKÄ KENENKÄÄN KATEELLISEN/PERSAUKISEN puhetta
... ja vielä loppuun pari kysymystä.
Vieläkö jartttu84 uskot WinCapitaan?
Jos olisin tyhmä ja olisin sijoittanut tuohon 10 kiloo silloin, kun yritit värvätä mua mukaan, niin mitä luulet että olisin tällä hetkellä tekemässä? Onni onnettomuudessa, sulle!
i think pappa pe taalar