10.02.2012, 00:35:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Häviääkö jarttu rahansa?
Kyllä - 34 (87.2%)
Ei - 5 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 39

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Winclub - Huijaus?  (Luettu 8507 kertaa)
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #60 : 27.02.2008, 07:21:56 »

lisäystä viellä.. eli siis siksi jouduin nuo ensimmäiset rahani ottamaan käteen sen sijaan että olisin ottanut ne tilisiirrolla on se että muuten olisi saattanut tulla tilanne että oltaisiin jouduttu kahteen kertaan maksamaan verot tosta rahasta mikä ei ois ollu hyvä.. ku suomessa verottaja alkaa mussuttamaan kaikesta isommasta mikä tilille tulee.. jotn katottiin paremmaks ottaa se suoraan hanskaan.
tallennettu
tommihoo
PMMP-mestari 2008

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 27.02.2008, 11:20:54 »

7.7k miinus verot 28% jolloin käteen jäisi n. 5.5k. Ei verottaja tuommosen summan perään lähde kyselemään mistä ne on saatu. Ja toisekseen jos niistä on ne verot maksettu niin se tietohan on jo verottajalla. Jos kaverisi maksoi sinun osuutesi suoraan sinulle käteisenä, niin siinähän on tulkinnanvaraa juurikin se että kaverisi on saanut oman osuutensa+sinun osuutensa omalle tililleen ja niistä on suoritettu verot. Nyt kun kaverisi siirtäisi sinun osuutesi sinun tilillesi, hänellä olisi tarvittaessa esittää faktaa että näistä on jo verot maksettu.
Sijoituksistahan maksetaan se 28% pelkästään tuotosta, joten varmaan se olisi ollut ihan hyvä sinua ajatellen että kaikki sijoitusomistussuhteet tms... mitä se tämä juttu olikaan olisivat aika selviä, eikä esimerkiksi juuri kaverin kaverin kaverin alasijoittajana toimittaisi ollenkaan.
Onneksi olkoon jarttu kuitenkin hyvästä bisnes vainusta.
Minun mottoni on että aivan sama mistä se raha tulee kunhan sitä tulee riittävästi Smiley
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #62 : 27.02.2008, 13:59:36 »

meni vähän ohi... otettiin varmuudeksi se käteen.. katsos kun sitä rahaa on tulossa paljon lisää niin parempi maksaa kaikesta veroa... mun osaltani tää aihe on nyt ohi.. jos ette usko niin ei teitä uskomaan voi edes saada..  mulle riittää se tieto että olen rahaa saanut ja varmasti on tulossa lisää... 
tallennettu
tommihoo
PMMP-mestari 2008

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 27.02.2008, 14:59:14 »

Piti lukasta vähän kauempaa noita juttuja...
Sinä olet siis sijoittanut "kaverisi sijoitukseen" alussa (säästänyt aloituskulut).
Eli olet toisin sanoen rahoittanut kaverisi sijoituksen ja ollut mukana kaverisi sijoituksessa tietyllä prosentiila (3.5k, %?), kuitenkin vissiin aluksi nimettömänä kun rahat piti kaverin antaa sulle kouraan, ja nyt sinulle on sitten avattu jo "omat sivut".
Sijoituksesta en tiedä mikä se on tai minne se on mennyt, mutta jotakin tuloahan siitä on selvästi tullut kun rahaa on omaan lompakkoon asti saanut.

Lainaus
otettiin varmuudeksi se käteen.. katsos kun sitä rahaa on tulossa paljon lisää niin parempi maksaa kaikesta veroa.

Tämä ihmetyttää kun vakuutat että kaikesta on hyvä maksaa veroa, niinkuin niistä pitääkin maksaa, mutta kuitenkin otit rahat kouraan etkä tilille koska pelkäsit (tupla)veroa. Jos homma toimii Suomen lainsäädännön mukaan niin miksi tuossa olisi pitänyt tuplaverot maksaa? Rahathan tulevat vissiin jostain "sijoitusten lunastamisesta", eikä esimerkiksi uusien liittyjien liittymismaksuista?
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #64 : 14.03.2008, 14:50:52 »

www.wincapita.com

jartttu84 kerro meille mitä siellä WinCapitassa tällä hetkellä oikein tapahtuu?

"Service Unavailable" Shocked

Lainaus
kyllä mä tulen sulle kuvia viellä näyttämään

Koska?

Oon käyny lukemassa tota Muropaketin WinCapita keskustelua sillon tällön ja täytyy kyllä sanoo, että on huvittavaa kun jengi jaksaa kääntää ja vääntää tota samaa asiaa.

Loppuun vielä muutamia linkkejä koskien WinCapitaa. Smiley
http://wincapita-ponzi-warning.weebly.com/
http://horna.kicks-ass.net/~setae/capitaquote.html
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2008/03/kokemuksia-wincapitasta.html
http://winclub-wincapita.blogspot.com/
http://wincapita.110mb.com/
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #65 : 14.03.2008, 15:40:00 »

Ja tähän aiheeseen pätee vanha kunnon sanonta ahneella on... loppu Smiley. Pisti naurattaan tuolla murossa yhen kommentti. Pisti rahaa sisään mutta ei uskonut clubin toimivan kauaa ja toivo vaan saavansa omat takas...? Miks pistää rahaa johonki josta toivoo saavansa omat takas? pistä sängyn alle niin sieltä saat 100% varmasti ne huomenna takas joka pennin!!  Kiss . Todella toivois joillekkin että tää ei olis huijausta. Jos pitää paikkansa että jotkut on pistäny tähän useita kymmeniä ellei satoja tuhansia euroja tähän!!  Shocked. Tosiaan mulla ei oo mitään hajua tästä aiheesta mutta kirjotin silti. Niin onko tästä jo todisteita että tää on huijaus tai oikeesti tuottava toiminta? jos oikein luin niin ylihuomenna eli 16. päivä pitäis olla joillakin ensimmäinen "tilipäivä"?. Itse en tämmötteeseen rahaa pistäis enkä suosittelis ketään muutakaan pistään... Undecided

Paljon tää tuntuu puhuttavan ihmisiä  Cheesy
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #66 : 14.03.2008, 20:16:50 »

mut hei kordoomi.. muakin huvitta ku säkin jaksat kääntää ja vääntää ja varmasti oot yks suurimmista muro ja suomi24 ja pakkotoiston linkkien levittäjistä.... hahahaha... lol.. eihän sua pitäis huvittaa.. itehän oot oikeen pahimmasta päästä oleva jankuttaja.. ei pahalla.. ja big tonza.. oon mä ainakin omani saanut pois.. ja vähän ylimäärästäkin.. en viellä paljoa mutta kuitenkin jo jotn.. ja sivustot on 16 päivään asti nyt kiinni koska siellä oli ollu joitakin käyttäjiä jotka vaan laittoi rahaa eikä sijoittanut niitä ollenkaan vaan antoi olla siellä ja sitten ottivat pois.. ne epäilee että ne on yrittäny "pestä rahaa" siellä..  eli siis käyttäjiä.. ei itse "ex" win capita.. muuten sivuilla menee hyvin..  mutta kuka uskoo ja kuka ei.. eip vois vähempää kiinnostaa mitä te sanotte "kordoomi" sanoo.. ohan se ihan asiallista jakaa noit linkkejä mihin samat paskanjauhajat kirjottelee vähän välii.. saleen noi sen linkit tulee niiltä samoilta mussuttajilta koko ajan. ja kordoomi.. must tuntuu et oot kateellinen siitä et joku tienaa ja siks etit jotn ihme viestei et ei vois olla totta.. muistan ku selitit joskus et sä et oo koskaan tehny päivääkään töitä sun muuta ja et et tuu koskaan tekemäänkään ku ei kuulemma sovi sulle.. sille ei voi mitään.. luulen oikeesti et oot kateellinen.. sanoit ku tuli rahasta puhetta et oot tammikuussa lähössä kiertämään maailmaa ja sen semmosta.. et oot puol vuotta pois.. ja et meet las vegasiin yms... kovin tuntuu tuottavan pokerisivut.. i think pappa pe taalar.... mut vähän offtopic.. ois ihan kivaa jos kordoomi laittais joskus semmosii fakta tietoja eikä noit bullshit juttui murosta.. näät oikeen vaivaa ettiäkses hienoja juttuja... ja jarttu kuittaa.. ja ei jaksa lueskella kommentteja..  kun tulee varmasti kritiikkiä paljon..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #67 : 14.03.2008, 20:28:34 »

Cheesy Cheesy Cheesy

Noi sun jutut menee vähän henkilökohtaseks, mutta ei se mitään. Pokerisivut tuottaa ihan hyvin, mutta se ei luultavasti liity tähän ketjuun mitenkään?

Pitäähän tän ketjun tarinaa seurata ja tehdä päivityksiä. Hieno juttu, että yksinkertainen kysymys saa sut noin takajaloilleen. HENGITÄ! Cheesy

EDIT: Ja puhut ihan täyttä paskaa. Oon ollut 2004-2006 kuljetusalalla töissä, jonka jälkeen marraskuusta 2006 lähtien pokerialanyrittäjänä, että se siitä työn tekemättömyydestä. Se on sitten eri asia kuinka paljon joutuu tekeen töitä jossain ammatissa. Smiley

Nyt kun tää menee tohon OT puolelle, niin samassa voisin mainostaa uutta tulevaa reissublogia, minkä alotan tän kuun lopussa Floridasta. Pysykää taajuuksilla! Grin
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #68 : 14.03.2008, 22:57:42 »

Jarttu sit ku "saat" rahas tuolta paskasta helvettiin ni osta joku kirja mikä käsittelee äidinkieltä, sanamuodostusta, sanajärjestystä, isoja alkukirjaimia, pilkkuja/pisteitä jne. I recommend it.  Wink
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #69 : 15.03.2008, 12:57:26 »

Onko se sitä huijasuta vai ei?  Smiley Eikait sillä väliä mistä sitä rahaa saa, ja kuinka isolla työllä sitä saa, pääasiasia on että sitä on..   Smiley
tallennettu

:]
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #70 : 15.03.2008, 13:01:30 »

Eikait sillä väliä mistä sitä rahaa saa, ja kuinka isolla työllä sitä saa, pääasiasia on että sitä on..   Smiley
Huumeita sit vaan myymään! Smiley

EDIT: Elikä kannattais varmaan kuitenkin miettiä ettei sotkeudu mihinkään rikolliseen toimintaan, josta on vielä todennäköistä jäädä kiinni?

Tää ketju on pystyssä vaan sen takia ettei kukaan muu idiootti sotkeutuis näihin huijauksiin. Sitä voi sitten kuka tahansa idiootti kutsua kateudeksi tai ihan miksi tahansa! Smiley
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #71 : 17.03.2008, 00:25:18 »

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74616.shtml
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/74617.shtml
http://www.uusisuomi.fi/raha/17935-suomalaisten-rahat-katosivat-”sijoitusklubin”-mukana
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=10684&sort=false
http://www.iltalehti.fi/talous/200803177399002_ta.shtml
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/wincapita--sijoitusklubi-katosi---ja-sijoitusrahat-my%C3%B6s(91704).ece

Siinä taas pari uutta uutista koskien aihetta.
tallennettu

KeksiQ

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #72 : 17.03.2008, 00:34:46 »

Jarttu puhuu omiaan eikä halua uskoa, että rahat on menny.
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #73 : 17.03.2008, 00:57:53 »

Jos tahtoo jotain amatööri sijoittamista harrastaa niin miksei voi mennä vaan johonkin pankkiin? Siellä kyllä autetaan alkuun.

Pankit ei tietty lupaile kuuta taivaalta, mutta ainakin luulisi voivan luottaa.

Itse en uskaltais rahojani sijoitta johonkin netistä löytyvään puljuun josta en ole ennen edes kuullut tai olen vain lukenut siitä jostain keskustelu palstalta.

Itse säästelen pankin tarjoamaan rahastoon kerran kuussa jossa 25% sijoitetaan osakkeisiin, 25% johonkin arvopapereihin ja loput on pitempi aikaisessa lainassa pankilla josta saan parempaa korkoa sen takia, että ne rahat tulee olemaan siellä useamman vuoden.

Noh jokainen tehköön mitä huvittaa.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #74 : 17.03.2008, 10:47:07 »

Kauan odotettu jartttu84 quotes.

Lainaus käyttäjältä: jartttu84
tää ei oo mikn huijjaus

jokainen epäilijä joka ei usko tähän niin voivat odottaa puoli vuotta

sivustolla ei ole mitn rikollista

se että aiemmin ei ole ollut toimivaa saippuanmyynti pyramidia niin se ei tarkoita etteikö voi olla toimivaa valuutanvaihtoa

kordoomin sanoihin viitaten nehän ovat vain uusien jäsenien tuomaa rahaa

mä ymmärrän kordoomi sun tilanteesi että et usko

oon aina piutäny et sä kordoomi kirjoitata aina asiallisesti mut nyt sulla on kyl pallo pahasti hukassa

ei sulla oo kordoomi aavistustakaan mistä puhut

sry jos sul on pienenä poikana menny rahat johonkin huijjaukseen

kyselkää kordoomilta ku se on niin vitun fiksu

mä oletan kordoomi et jos tää todetaan toimivaksi ja luotettavaksi sivustoksi niin että sä perut puheesi ja pyydät anteeksi että omiasi kirjoittelet mistä et tiedä

mä puhun semmosia asioita täällä mitkä mä olen nähnyt johtavien ihmisten kirjoittamina.. ne saattaa olla ihan bullshittiä mut enemmän ikävä kyllä niihin uskon ku sun juttuihin kordoomi

kordoomi.. kyllä mä tulen sulle kuvia viellä näyttämään... mutta tässä oli semmoinen homma että mun oli pakko ottaa noi ensimmäiset rahat käteisenä

ja kordoomi.. must tuntuu et oot kateellinen siitä et joku tienaa ja siks etit jotn ihme viestei et ei vois olla totta

itseasiassa laitamme tänään muijjan kanssa sijoitukseen 4k lisää

ja jee jos juttu on poliisi tv:ssä

joku hurja professori kenellä ei ole mitn hajua kyseisestä asiasta

se kateus minkä suomalainen mieli omaa on hienosti tämän asian järjestänyt

mä luotan että kaikki toimii ja niin tuli korkeammalta taholta myös että kaikki saa tutkia ja että VALUUTANVAIHTO ei ole rikos ja että kaikki tulee jatkumaan aivan normaalina niinkuin koko 4 vuotta tähänkin mennessä

kyllä hetken itsekkin alkoi epäusko tulla kun uskoin hetken median P****N JAUHANTAAN ja omien asioiden keksimiseen

jos mikn ei ole ennen toiminut niin se ei tarkoita etteikö koskaan voisi toimia

tämä winclubin lupaama korko ei todellakaan ole mistään tuulesta temmattua

mutta luulen jotn sivuista tietäväni.. fakta asioita mitä sä et tiedä

jos elämässä ei koskaa uskalla ottaa sokeeta askelta mihinkään niin ei mitn myöskään saa

mä kokeilin tätä koska työkaverit ja mun pomoni on mukana

ja niiden monet kaverit jotka on oikeesti saanut PALJON rahaa minkä oon itekkin nähnyt

onko tuo huijjausta koska lupaa mahdollisia 200% voittoja.. etusivulla taisi lukea että tripöaa rahasi vuodessa.. en usko että tuokaan huijjausta vaikka lupaa 300% voittoja vuodessa.. joten tuo winclubin lupaama voitto ei todellakaan ole mahdoton ilman huijjausta..

lopetetaan tämä keskustelu kun ei tämä täälläkään asialliseksi luullulla foorumilla mihinkään johda kuin  omiin näkemyksiin

ihan sama mitä te selitätte

mutta luotan sokeesti ylläpitäjien viesteihin että sivustolla ei ole mitn syytä hätäillä ja että sivusto ei ole todellakaan katoamassa mihinkään.. tähän mä luotan seuraavat 2-2.5 vuotta

mä elän mun huijjausmaailmassa wincapitalta saamieni rahojen kanssa

taidan lopettaa täälläkin keskustelun tästä aiheesta

tää on viiminen viesti

siihen asti tämä aihe minun osaltani suljettu

TÄMÄ KAIKKI ON FAKTAA EIKÄ KENENKÄÄN KATEELLISEN/PERSAUKISEN puhetta

... ja vielä loppuun pari kysymystä.

Vieläkö jartttu84 uskot WinCapitaan?

Jos olisin tyhmä ja olisin sijoittanut tuohon 10 kiloo silloin, kun yritit värvätä mua mukaan, niin mitä luulet että olisin tällä hetkellä tekemässä? Onni onnettomuudessa, sulle!

i think pappa pe taalar
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #75 : 17.03.2008, 13:40:27 »

Odsit oli pahasti vastaan jartulla. Niinku sanoin aikasemmin ahneella on kuuluisa paskanen loppu...  Cool
tallennettu

Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #76 : 17.03.2008, 14:06:11 »

WinClub / WinCapita osa Jumalan suurta suunnitelmaa!  Cheesy Grin Wink

"Winclub on kerho johon mukaan lähteneitten uskovien sijoitukset tuottavat Jumalan armosta ja hänen profeettojensa koodaamaan FXTraderin avulla."  Shocked

"Kuten taivaan valtakuntaan pääsyn, niin myös WinClubissa menestymisen ehtona on lapsenomainen usko. Tämä on usko, joka kyseenalaista liikaa vaan uskoo Jumalan hyvyyteen ja WinClubiin täydestä sydämestään. Tämä ei ole helppoa, sillä saatanan lähettämät skeptikot (Kordoomi? Tongue) tekevät kaikkensa uskomme horjuttamiseksi."

Haha kunnon läppää tuolla.  Cheesy
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #77 : 17.03.2008, 19:27:00 »

Kysymysmerkin voi otsikosta poistaa... Smiley
tallennettu

tartsani

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #78 : 19.03.2008, 09:36:14 »

Ai jai, määki kannoin korteni kekoon äänestyksesä, mutta klikkasin vahingossa väärää kohtaa eli sitä, että jarttu sais rahansa takas. Kyllähän se juttujen perusteella on jo rahansa saanut, reilujen korkojen kera, mutta kuitenki loput 1000miljoonaa miljardia 400% korolla taitaa jäähä saamatta. Pahoittelen kovasti aiheuttamaani mielipahaa.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #79 : 19.03.2008, 14:46:34 »

Ai jai, määki kannoin korteni kekoon äänestyksesä, mutta klikkasin vahingossa väärää kohtaa eli sitä, että jarttu sais rahansa takas. Kyllähän se juttujen perusteella on jo rahansa saanut, reilujen korkojen kera, mutta kuitenki loput 1000miljoonaa miljardia 400% korolla taitaa jäähä saamatta. Pahoittelen kovasti aiheuttamaani mielipahaa.
Ei se mitään! Kyllähän mummotkin on voitolla RAY:n pelikoneista.

http://www.youtube.com/v/GrGrzCCUtWI

Grin Grin Grin
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!