12.02.2012, 05:47:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Häviääkö jarttu rahansa?
Kyllä - 34 (87.2%)
Ei - 5 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 39

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Winclub - Huijaus?  (Luettu 8535 kertaa)
Paltsa
Valvoja

Poissa Poissa

paltsa-@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #100 : 21.11.2008, 16:20:25 »

myönnettäköön että jotakin pikkasen hämärää on ollut.. Cheesy  mutta omani takaisin saaneena en voi tietää..
Sehän on jo ihan viranomaistasoltakin todettu, ettei Wincapita harjoittanut minkäänlaista valuuttakauppaa.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #101 : 21.11.2008, 16:27:54 »

myönnettäköön että jotakin pikkasen hämärää on ollut.. Cheesy  mutta omani takaisin saaneena en voi tietää..
Sehän on jo ihan viranomaistasoltakin todettu, ettei Wincapita harjoittanut minkäänlaista valuuttakauppaa.
Ja tässä taitaa olla sellanenkin pieni ongelma, että noi Wincapitasta saadut rahat on rikoksella tienattua rahaa, joten tuomitaan valtiolle menetettäväksi?

Jarttu tais vaan olla systeemissä "pimeenä" mukana ku olin kaverinsa kautta (jos oikein muistan), joten voi välttyä pahemmalta paskalta?
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #102 : 21.11.2008, 17:05:06 »

niin se oli.. Cheesy  mua ei oikein hirveesti mihinkään voi yhistellä.. toi on murto osa mikä noita ilmoituksia on tehnyt.. kaikille on kerrottu mukaan tullessaa luultavasti että rahat saattaa myös mennä.. turhaa se on mun mielestä siellä itkeä kun rahat menee.. oma vika kun laittavat rahansa tommoseen..  Lips Sealed 
tallennettu
jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #103 : 21.11.2008, 17:08:10 »

en katellut äsken tuota lainausta käyttäjältä paltsa.. sehän ei tosi asiassa meinaa ettei valuuttakauppaa olisi tehty jos viranomaiset sitä sanoo.. mutta luultavasti ei ole käyty..  mitähän siitä seuraisi jos viranomaiset sanoisi että kauppaa oli käyty mutta omistajat vaan katosi tuhka tuuleen.. luultavasti aikamoinen ihmisryntäys tulisi pankkeihin kun heidän rahansa kasvaa ruhtinaalista n:5% korkoa mahdollisen 400% sijaan.. eli siis.. vaikka kauppaa olisikin käyty niin koskaan vaikka se olisi kuinka selvää niin sitä ei myönnettäisi vaan sanottaisiin samaa että viranomaiset kertoo että kauppaa ei ole käyty..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #104 : 21.11.2008, 17:27:37 »

luultavasti aikamoinen ihmisryntäys tulisi pankkeihin kun heidän rahansa kasvaa ruhtinaalista n:5% korkoa mahdollisen 400% sijaan.
Mietis ny tota lausetta 10 kertaa, oikeesti!

Sää meinaat tolla lauseella että maailmassa on keksitty sellanen juttu, johon jokainen sijoittava saa 400% koron sijoitukselleen? Voin tehdä paljastuksen, sellaista ei ole, niin masentavalta kuin se kuulostaakin. Sad
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #105 : 21.11.2008, 17:36:49 »

lol.. niin kun sanoin ekassa viestissä että valuuttakaupalla voi voittoa tehdä.. herra on hyvä ja kokeilee itse...  niin ei tartte itkeä tommosesta.. eli mahdollista on tehdä.. en sanonut että on tehty.. että mietippäs itse omia puheitasi..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #106 : 21.11.2008, 17:42:31 »

lol.. niin kun sanoin ekassa viestissä että valuuttakaupalla voi voittoa tehdä.. herra on hyvä ja kokeilee itse...  niin ei tartte itkeä tommosesta.. eli mahdollista on tehdä.. en sanonut että on tehty.. että mietippäs itse omia puheitasi..
On eri asia tehdä voittoa, kuin se että on mahdollisuus tehdä voittoa.

Sää annat ymmärtää, että jokainen joka sijoittaa valuuttakauppaan saisi 400% voitot. Ihan sama kun mää väittäisin että jokainen joka ottaa meidän kautta Ongamelle rakebackin tekee varmasti 400% voitot, joka on muuten melkein totta! Cheesy

toi on murto osa mikä noita ilmoituksia on tehnyt.. 
Niitä rikosilmoituksiahan on tehty yli 1000. Aika väärin puhua murto-osasta.
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #107 : 21.11.2008, 19:11:28 »

siihen nähden että jäseniä on yli 10k niin aika murto osa...  sä höpiset jotn ihan ommias koko ajan.. sulle on ihan turha mitn puhua kun alat länkyttämään jotn ihan omias.. mun mielestä mä en todellakaan oo antanut ymmärtää että jokainen saa yli 400% voittoa.. sanoin että on mahdollista.. koetahan nyt ottaa se silmä käteen ja miettiä ennen kun ruustat tähän..  sä se osaat viäntää ja kiäntää asioita.. mutta elähän siellä pienessä maailmassa missä sä kääntelet tekstejä niinkun haluat.. ei ihme että keskustelut on hiljentynyt aika lailla.. ja oon lukuisia kommentteja lukenut ylläpidon käytöksestä täällä.. mutta what ever.. ei täällä tosiaan voi mitn ihan normia yrittää kirjottaa ettei tää vainoharhanen hyyppä ala mesoomaan jotn ihan omia.. parempi vaan kun täällä ei käy.. kommenttejakin kun tulee parhaillaan kerran 3 päivään.. ei hullummin.. noilla hölinöillä ei se kirjoitusten määrä ainakaa lisäänny.. meinasin jo että sussa on joku inhimillisyyden häivä kun kirjoitit että haluaisit kuulla jartun mielipiteen.. kun jarttu kertoo oman mielipiteensä niin jo se lässytys alkaa.. hoho.. morjensta vaan..
case closed taas mun osalta.. onnea foorumin kanssa.. jatka samaan tahtiin niin lisää jäseniä tulee koko ajan..
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #108 : 21.11.2008, 19:25:50 »

Älä ota niin henkilökohtaisesti, asiat riitelee, ei henkilöt! Smiley

Ja mitä tuohon keskustelun hiljentymiseen tulee, niin johtuu osittain siitä, että kaikki vakiokäyttäjät ovat IRC-kanavalla, mutta se ei nyt liity taas mitenkään tähän ketjuun.

Halusin kuulla sun mielipiteen et ootko edelleen yhtä aivopesty.

Lue piruuttas omat juttus ja kato kuka lässyttää ja länkyttää?

Lainaus käyttäjältä: jartttu84
tää ei oo mikn huijjaus

jokainen epäilijä joka ei usko tähän niin voivat odottaa puoli vuotta

sivustolla ei ole mitn rikollista

se että aiemmin ei ole ollut toimivaa saippuanmyynti pyramidia niin se ei tarkoita etteikö voi olla toimivaa valuutanvaihtoa

kordoomin sanoihin viitaten nehän ovat vain uusien jäsenien tuomaa rahaa

mä ymmärrän kordoomi sun tilanteesi että et usko

oon aina piutäny et sä kordoomi kirjoitata aina asiallisesti mut nyt sulla on kyl pallo pahasti hukassa

ei sulla oo kordoomi aavistustakaan mistä puhut

sry jos sul on pienenä poikana menny rahat johonkin huijjaukseen

kyselkää kordoomilta ku se on niin vitun fiksu

mä oletan kordoomi et jos tää todetaan toimivaksi ja luotettavaksi sivustoksi niin että sä perut puheesi ja pyydät anteeksi että omiasi kirjoittelet mistä et tiedä

mä puhun semmosia asioita täällä mitkä mä olen nähnyt johtavien ihmisten kirjoittamina.. ne saattaa olla ihan bullshittiä mut enemmän ikävä kyllä niihin uskon ku sun juttuihin kordoomi

kordoomi.. kyllä mä tulen sulle kuvia viellä näyttämään... mutta tässä oli semmoinen homma että mun oli pakko ottaa noi ensimmäiset rahat käteisenä

ja kordoomi.. must tuntuu et oot kateellinen siitä et joku tienaa ja siks etit jotn ihme viestei et ei vois olla totta

itseasiassa laitamme tänään muijjan kanssa sijoitukseen 4k lisää

ja jee jos juttu on poliisi tv:ssä

joku hurja professori kenellä ei ole mitn hajua kyseisestä asiasta

se kateus minkä suomalainen mieli omaa on hienosti tämän asian järjestänyt

mä luotan että kaikki toimii ja niin tuli korkeammalta taholta myös että kaikki saa tutkia ja että VALUUTANVAIHTO ei ole rikos ja että kaikki tulee jatkumaan aivan normaalina niinkuin koko 4 vuotta tähänkin mennessä

kyllä hetken itsekkin alkoi epäusko tulla kun uskoin hetken median P****N JAUHANTAAN ja omien asioiden keksimiseen

jos mikn ei ole ennen toiminut niin se ei tarkoita etteikö koskaan voisi toimia

tämä winclubin lupaama korko ei todellakaan ole mistään tuulesta temmattua

mutta luulen jotn sivuista tietäväni.. fakta asioita mitä sä et tiedä

jos elämässä ei koskaa uskalla ottaa sokeeta askelta mihinkään niin ei mitn myöskään saa

mä kokeilin tätä koska työkaverit ja mun pomoni on mukana

ja niiden monet kaverit jotka on oikeesti saanut PALJON rahaa minkä oon itekkin nähnyt

onko tuo huijjausta koska lupaa mahdollisia 200% voittoja.. etusivulla taisi lukea että tripöaa rahasi vuodessa.. en usko että tuokaan huijjausta vaikka lupaa 300% voittoja vuodessa.. joten tuo winclubin lupaama voitto ei todellakaan ole mahdoton ilman huijjausta..

lopetetaan tämä keskustelu kun ei tämä täälläkään asialliseksi luullulla foorumilla mihinkään johda kuin  omiin näkemyksiin

ihan sama mitä te selitätte

mutta luotan sokeesti ylläpitäjien viesteihin että sivustolla ei ole mitn syytä hätäillä ja että sivusto ei ole todellakaan katoamassa mihinkään.. tähän mä luotan seuraavat 2-2.5 vuotta

mä elän mun huijjausmaailmassa wincapitalta saamieni rahojen kanssa

taidan lopettaa täälläkin keskustelun tästä aiheesta

tää on viiminen viesti

siihen asti tämä aihe minun osaltani suljettu

TÄMÄ KAIKKI ON FAKTAA EIKÄ KENENKÄÄN KATEELLISEN/PERSAUKISEN puhetta
tallennettu

tommihoo
PMMP-mestari 2008

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #109 : 21.11.2008, 20:25:17 »

Winclubiin sen kummemmin mitään kantaa ottamatta totean vain tuohon valuuttakauppaan että kyllä se pitää paikkaansa että sillä voi tienata. Ainut ongelma on vain se että pitäisi osata ennustaa Euro/dollari/jeni käänteet mihin suuntaan ne ovat aina kääntymässä. Noissa on systeemi se, että siinä tavallaan ns. "vipuvarsi" saadaan omalle sijoitetulle rahalle. Jos sijoitat 100e, niin voit tehdä kauppaa 10000e edestä. Kurssit kun muuttuu niin tuleehan siinä tuon vipuvarren avulla helpostikin voittoa verrattuna alkuperäiseen sijoitukseen. MUTTA jos käykin niin että kurssit kääntyvät väärään suuntaan, niin systeemi katkaisee kaupankäynnin siinä vaiheessa kun tappion suuruus on sen verran kuin oma sijoituksesi on. Jos kurssi siis heilahtaa 1% verran väärään suuntaan, niin siihen loppuu sitten kaupankäynti koska silloin oma sijoitus kattaa juuri sen tappion ja järjestelmä ei anna sinun hoidella kauppoja kuin omilla systeemiin siirretyillä rahoillasi.
Se toimii jotenkin noin. Aluksi laitoin tähän esimerkinkin, mutta alkoi tuntumaan ettei se esimerkki mennytkään ihan oikein niin poistin sen tästä näkyviltä.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #110 : 21.11.2008, 21:42:20 »

Winclubiin sen kummemmin mitään kantaa ottamatta totean vain tuohon valuuttakauppaan että kyllä se pitää paikkaansa että sillä voi tienata.
Kukaan tässä ketjussa ei varmasti ole kiistänyt ettei valuuttakaupalla voi tehdä rahaa tai isoja voittoja, mutta niin kun sanoin joka leikissä on häviäjiä ja voittajia, ja yleensä niitä häviäjiä on vain enemmän. Tässä on alunperin puhuttu Wincapitan tuotoista, ei valuuttakaupan tuotoista!

Tuota jartun esimerkkiä 1000$ sijoituksesta voi melkein täysin verrata pokerisijoituksena, jossa alussa pelataan isoa peliä koko rollilla ja noustaan kovaa, ja sitten tuleekin totuus vastaan.

Pokerissa on se hyvä puoli, että swingejä pystyy hallitsemaan omilla suorituksilla, mutta sijoittamisessa ja valuuttakaupassa ei kukaan pysty täysin ennustamaan romahduksia, taantumia yms.

Sitten tästä päästäänkin siihen, että koko valuuttakauppakeskustelulla ei hyvin todennäköisesti ole mitään tekemistä Wincapitan ja tän koko ketjun kanssa.

Ja jartulle vielä sen verran, että olisin vähän nöyrempää poikaa, jos olisin meuhtonut yli 100 viestin ajan siitä kuinka Wincapita ei varmasti ole huijausta, ketään käyttäjistä ei ole huijattu, rikosta ei varmasti ole tapahtunut. Lähes kaikki mitä oot väittäny on osoittautunut vääräksi tiedoksi. Lue tää ketju piruuttas läpi.
tallennettu

jartttu84

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #111 : 22.11.2008, 13:36:47 »

ihan pakko viellä todeta.. virkavallallahan ei ole todellisuudessa mitn varmaa tietoa.. sen säkin varmasti tiedät.. vain että rahat katosi.. paljon arvailuja vain on.... onneksi meillä on kordoomi (muro plaza suomi24 tietopankki) kuka tietää.. kuinka toimeen tulisimme ilman (oi suuri tietäjämme) kordoomia..  ja kailajärveä etsitään.. joten koetahan olla ihan hiljaa vaan.. 
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #112 : 22.11.2008, 13:44:56 »

ihan pakko viellä todeta.. virkavallallahan ei ole todellisuudessa mitn varmaa tietoa.. sen säkin varmasti tiedät.. vain että rahat katosi.. paljon arvailuja vain on.... onneksi meillä on kordoomi (muro plaza suomi24 tietopankki) kuka tietää.. kuinka toimeen tulisimme ilman (oi suuri tietäjämme) kordoomia..  ja kailajärveä etsitään.. joten koetahan olla ihan hiljaa vaan.. 
BLÄÄ BLÄÄ BLÄÄ ja vielä kerran BLÄÄ!!

Mua ei oo alunperinkään kiinnostanu koko juttu miltään muulta kannalta kun siltä, että vituttaa kun viattomien ja tyhmien ihmisten rahoja kusetetaan.

Jos tuut jarttu sanoo, että ketään ei oo kusetettu, niin miks yli 1000 ihmistä on tehny rikosilmoituksen?

Puolusta sää vaan tollasia vitun mulkku rikollisia vaikka elämäs loppuun asti ja elä uskossa.

En jaksa itekkään kirjottaa asiasta enempää, jos ei mitään uutta asiaa ilmene. Se on kuitenkin selvä, että seison 100% jokaisen kirjoitukseni takana.
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #113 : 21.01.2009, 14:02:17 »

No nyt se on sitten ihan virallista ku Hannukin sanoo. Tongue

"WinCapitan Kailajärvi tunnusti: Ei valuuttakauppaa"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901218952218_uu.shtml

Tän aiheen olis voinu purkittaa tohon mun avausviestiin. Aivan kuten yli vuosi sitten arvelin!

- Bisnes ja päätekijöiden voitot rahoitetaan uusien jäsenten pääomilla.
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #114 : 21.01.2009, 22:57:55 »

Ite en säälis yhtään rahoja menettäneitä. Jos on varaa pistää tommotteeseen heti alusta alkaen epäilyttävään "bisnekseen" rahojaan niin ei pitäis tuntua. Ja jos joku todellakin on niin tyhmä että on pistäny koko omaisuuden poikiin vähän rahaa niin sietää hävitä sen Cool. Ite en olis ikinä pistäny tämmötteeseen rahaa (helppo tietysti sanoo jälkeen päin) mutta oon yleensäkki niin epäileväinen kaikesta (jopa nettipokerista), että mun rahoja ei olis tohon saatu (ei mulla kyllä mitään rahaa oo edes)  Smiley
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!