12.02.2012, 07:28:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Pokerimissio tekee livekiertueen eteen?  (Luettu 975 kertaa)
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« : 02.11.2007, 16:07:55 »

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn et mitä pokerimissio tekee kiertueen eteen? Tuolla lukee että Betway ja Pokerimissio yhdessä järjestää jotain mutta betwayn sivuilla ei pokerimissiosta sanota sanaakaan enkä löytänyt muualtakaan missä tuota mainostettiin...

EDIT: Offtopic-keskustelu aiheesta "Betway ja Pokerimissio järjestää livekiertueen".
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 02.11.2007, 16:26:50 »

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn et mitä pokerimissio tekee kiertueen eteen? Tuolla lukee että Betway ja Pokerimissio yhdessä järjestää jotain mutta betwayn sivuilla ei pokerimissiosta sanota sanaakaan enkä löytänyt muualtakaan missä tuota mainostettiin...
Hyvä kysymys, voisin kysyä vastakysymyksen mitä JPG_FIN tekee tiedolla, mitä Pokerimissio tekee kiertueen eteen? (älä kuitenkaan vastaa, koska menee turhaksi offtopiciksi)

Vastaan kuitenkin kysymykseen. Pokerimissio järjestää lähinnä tietoa sadoille opiskelijoille kiertueesta, joka on kuitenkin lähes tärkein osa tapahtumaa, elikä se että opiskelijat osaavat pelipaikalle. Se miksi Betwayn sivulta tai mistään muualta ei löydy Pokerimission nimeä johtuu puhtaasti neuvottelukysymyksestä. Se mitä Pokerimissio taas hyötyy siitä, että se on järjestämässä kiertuetta ei kuulu ulkopuolisille.

Voisin ihan hyvin olla järjestämässä kiertuetta pelkästään Betwayn nimissä, elikä niin että Pokerimission nimi ei ole ollenkaan mukana, koska on kiva olla järjestämässä kaikenlaista, mutta tällä kertaa näin.
tallennettu
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 02.11.2007, 17:57:05 »

Se mitä lähinnä hain on se että onko pelipaikoissa pokerimission mainoksia tai muuta? Vai onko pokerimissio vaan "sisäänheittäjänä"? Jos sanotaan että joku järjestää yhdessä jonkun kanssa jotain, saa sellaisen käsityksen että järjestetään tosiaan yhdessä. Itse kunnioitan sellaista että asioista puhutaan niin kuin ne on eikä liioitella asioita.

Paremmin tuo olisi sanottu että Pokerimissio hankkii pelaajia Betway:n järjestämään kiertueeseen.... jne...

Ja se ei kiinnosta pätkääkään mitä pokerimissio hyötyy enkä sitä ole kysynytkään!
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 02.11.2007, 18:16:15 »

Se mitä lähinnä hain on se että onko pelipaikoissa pokerimission mainoksia tai muuta? Vai onko pokerimissio vaan "sisäänheittäjänä"? Jos sanotaan että joku järjestää yhdessä jonkun kanssa jotain, saa sellaisen käsityksen että järjestetään tosiaan yhdessä. Itse kunnioitan sellaista että asioista puhutaan niin kuin ne on eikä liioitella asioita.

Paremmin tuo olisi sanottu että Pokerimissio hankkii pelaajia Betway:n järjestämään kiertueeseen.... jne...

Ja se ei kiinnosta pätkääkään mitä pokerimissio hyötyy enkä sitä ole kysynytkään!
Mainokset yritetään vielä järjestää ja toivottavasti vielä jossain kohtaa kiertuetta ehditään saamaan ne myös paikan päälle, eipä se niin vakavaa ole vaikka ei ehdittäis. Grin

Sinä voit kutsua meidän osaa järjestämisessä sisäänheittäjäksi tai ihan millä nimekkeellä tahansa.

Tein päätöksen lähteä mukaan 10 minuutin varoitusajalla. Tiesin kiertueesta jo pitkään, mutta varsinainen päätös tehtiin tälle alalle tyypillisesti 10 minuutin harkintajalla ja tästä syystä yhteistyö on aina aikamoista improvisaatiota, mutta mikä mielestäni on tärkeää on se että näitä järjestetään! Mikä muu "urheilulaji" tarjoaa yhtä paljon harrastajilleen ilmaisia palkintoja (matkoja, rahaa, pokeritarvikkeita yms.)? Olen mielelläni mukana tälläisessä nyt ja myös tulevaisuudessa.

Olen itsekin kiertueella mukana Tampereella ja toivottavasti ehdin myös Vaasaan, Poriin, Helsinkiin ja Ouluun, joten mua saa tulla kiskomaan hihasta ja jutteleen ihan mistä vaan. Smiley
tallennettu
seamless

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 29.11.2007, 15:26:51 »

No missä ne pokerimission mainokset olivat? Itse en ainakaan nähnyt missään. Lisäksi, koska esim. muut sivustot ovat yhtälailla mainostaneet turnausta, ihmettelen miksi tämä turnaus olisi juuri vain ja ainoastaan POKERIMISSION ja betwayn yhteistyössä järjestemä? Hieman harhaanjohtavaa mainontaa ylläpidolta mielestäni.

:seam
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : 29.11.2007, 15:43:18 »

No missä ne pokerimission mainokset olivat? Itse en ainakaan nähnyt missään. Lisäksi, koska esim. muut sivustot ovat yhtälailla mainostaneet turnausta, ihmettelen miksi tämä turnaus olisi juuri vain ja ainoastaan POKERIMISSION ja betwayn yhteistyössä järjestemä? Hieman harhaanjohtavaa mainontaa ylläpidolta mielestäni.
Pokerimission mainoksia ei ollut, koska niitä ei ehditty (tai laiskuutta jaksettu) järjestää.

Täytyy myöntää että Pokerimission osuus livekiertueeseen oli äärettömän pieni! Betwayn kanssa sovimme nopealla aikataululla, että olemme järjestämässä livekiertuetta yhdessä. Tarkemmista yksityiskohdista ei silloin sovittu.

Olisin mielelläni ollut tuomassa oman panokseni esimerkiksi pelaajien "viihtyvyyten". Turnausten struktuuri oli lähes kaikissa paikoissa ihan perseestä. En ainakaan itse ole vastaanottanut siitä yhtään hyvää palautetta. Ymmärrän toki että kaikkien osapuolien miellyttäminen on liian vaikea tehtävä näissä livebaaripeleissä.

Toivottavasti joku järjestätaho järjestää vielä joskus sellaiset baaripelit, missä pelaaja on pääosassa. Smiley
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!