Se mitä lähinnä hain on se että onko pelipaikoissa pokerimission mainoksia tai muuta? Vai onko pokerimissio vaan "sisäänheittäjänä"? Jos sanotaan että joku järjestää yhdessä jonkun kanssa jotain, saa sellaisen käsityksen että järjestetään tosiaan yhdessä. Itse kunnioitan sellaista että asioista puhutaan niin kuin ne on eikä liioitella asioita.
Paremmin tuo olisi sanottu että Pokerimissio hankkii pelaajia Betway:n järjestämään kiertueeseen.... jne...
Ja se ei kiinnosta pätkääkään mitä pokerimissio hyötyy enkä sitä ole kysynytkään!
Mainokset yritetään vielä järjestää ja toivottavasti vielä jossain kohtaa kiertuetta ehditään saamaan ne myös paikan päälle, eipä se niin vakavaa ole vaikka ei ehdittäis.

Sinä voit kutsua meidän osaa järjestämisessä sisäänheittäjäksi tai ihan millä nimekkeellä tahansa.
Tein päätöksen lähteä mukaan 10 minuutin varoitusajalla. Tiesin kiertueesta jo pitkään, mutta varsinainen päätös tehtiin tälle alalle tyypillisesti 10 minuutin harkintajalla ja tästä syystä yhteistyö on aina aikamoista improvisaatiota, mutta mikä mielestäni on tärkeää on se että näitä järjestetään! Mikä muu "urheilulaji" tarjoaa yhtä paljon harrastajilleen ilmaisia palkintoja (matkoja, rahaa, pokeritarvikkeita yms.)? Olen mielelläni mukana tälläisessä nyt ja myös tulevaisuudessa.
Olen itsekin kiertueella mukana Tampereella ja toivottavasti ehdin myös Vaasaan, Poriin, Helsinkiin ja Ouluun, joten mua saa tulla kiskomaan hihasta ja jutteleen ihan mistä vaan.