12.02.2012, 18:49:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eipä koskaan mitään vanhoille asiakkaille, joilta se raha tulee  (Luettu 803 kertaa)
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« : 14.12.2007, 11:31:15 »

hieno juttu, eipä koskaan mitään vanhoille asiakkaille, joilta se raha tulee, uudet vaan ottaa noi nodepot ja lopettaa pelaamisen...

EDIT: Offtopic-keskustelu aiheesta "Martinspoker 20€ ilmaiseksi -joulukampanja".
tallennettu

Mechanema
Krideee--

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 14.12.2007, 11:49:45 »

hieno juttu, eipä koskaan mitään vanhoille asiakkaille joilta se raha tulee, uudet vaan ottaa noi nodepot ja lopettaa pelaamisen...

samaa mieltä, uudet ottaa nodepot ja sit ku ne o hävitty nii suoraa mualle ettii uuttaa
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 14.12.2007, 11:51:51 »

hieno juttu, eipä koskaan mitään vanhoille asiakkaille joilta se raha tulee, uudet vaan ottaa noi nodepot ja lopettaa pelaamisen...
Eiköhän Martinspoker palkitse asiakkaansa "joilta se raha tulee" esimerkiksi VIP Cash Back GOLD -ohjelmalla.

Maailma on niin julma, kun uudet vaan tulee ja ottaa kaiken, ja itse ei saa ikinä mitään! Cry Cry Cry

EDIT: Pelaajat "joilta se raha tulee" ei itke jonkun 20€ takia. Jos vaihtoehdot on ottaa 20€ ilmaisbonuksia uusille asiakkaille tai ei mitään, niin mieluummin valitaan 20€ ilmaisbonuksia uusille asiakkaille.

Jos tässä on kyse siitä, että Pokerimissio ei palkitse vanhoja käyttäjiään, niin palauteosio on avoinna, elikä sinne vaan ehdotuksia ja palautetta!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #3 : 14.12.2007, 12:50:37 »

Eiköhän Martinspoker palkitse asiakkaansa "joilta se raha tulee" esimerkiksi VIP Cash Back GOLD -ohjelmalla.

Maailma on niin julma, kun uudet vaan tulee ja ottaa kaiken, ja itse ei saa ikinä mitään! Cry Cry Cry

EDIT: Pelaajat "joilta se raha tulee" ei itke jonkun 20€ takia. Jos vaihtoehdot on ottaa 20€ ilmaisbonuksia uusille asiakkaille tai ei mitään, niin mieluummin valitaan 20€ ilmaisbonuksia uusille asiakkaille.

Jos tässä on kyse siitä, että Pokerimissio ei palkitse vanhoja käyttäjiään, niin palauteosio on avoinna, elikä sinne vaan ehdotuksia ja palautetta!

onko sulla menkat tai jotain??

kyse on PERIAATTEESTA eikä mistään vitun penneistä!

sano mitä sanot mutta eiköhän 90% forumin käyttäjistä ole tässä asiassa mun kanssa samaa mieltä?!?!?!  Huh? Huh? Cool Cool
tallennettu

Mechanema
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : 14.12.2007, 13:00:10 »

onko sulla menkat tai jotain??

kyse on PERIAATTEESTA eikä mistään vitun penneistä!

sano mitä sanot mutta eiköhän 90% forumin käyttäjistä ole tässä asiassa mun kanssa samaa mieltä?!?!?!  Huh? Huh? Cool Cool
En nyt jaksa ruveta tolle sulla on menkat, sullapas, linjalle (koska itse aloitit asiasta valittamisen), mutta toistan edellistä viestiä. Pokerimission tarjoamia tarjouksia on erilaisia, toiset palvelevat uusia ja toiset vanhoja käyttäjiä. Jos tuntuu siltä, että vanhat käyttäjät ovat jääneet varjoon, niin palauteosio on avoinna. Sinne voi kirjoittaa palautetta esimerkiksi siitä miten vanhoja käyttäjiä pitäisi palkita!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #5 : 14.12.2007, 13:06:11 »

Bueno! Case closed  Grin
tallennettu

Mechanema
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 15.12.2007, 12:50:19 »

Haha..

Taitaa olla paha downswingi menossa kustuhailla.  Grin

Ainahan se noin toimii. Harvoin enää itsekkään saan no depoja, kun tahtoo olla tunnarit joka paikassa.

Edit: ainiin ja minulle ilmaista rahnaa kiitos on yli 1 viesti tullut raapustettua eikä ole tunnareita martinspokerilla.
tallennettu
seamless

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 15.12.2007, 22:36:18 »

höpölöpö! Rahathan on välillisesti suunnattu vanhoille asiakkaille, kunhan he vain jaksavat käydä viemässä ne uusilta fisuilta.

EDIT: ei ole vielä itellä martinssilla tiliä. Mistä pitää regata, että saan bonarin?

:s
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.12.2007, 22:59:46 »

höpölöpö! Rahathan on välillisesti suunnattu vanhoille asiakkaille, kunhan he vain jaksavat käydä viemässä ne uusilta fisuilta.

EDIT: ei ole vielä itellä martinssilla tiliä. Mistä pitää regata, että saan bonarin?

:s
Pokerimissio.net > Pokeri > Pokerihuoneet > Martinspoker

Tuolta löytyy ainaki...
tallennettu

IronFiST Bubble Master
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 03.03.2008, 09:24:42 »

On täällä mun mielestäni hyväntekeväisyyttäkin harrastettu vanhoille käyttäjille? Harmi jos et ole ollut sen arvoinen? Roll Eyes
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #10 : 03.03.2008, 09:45:27 »

On täällä mun mielestäni hyväntekeväisyyttäkin harrastettu vanhoille käyttäjille? Harmi jos et ole ollut sen arvoinen? Roll Eyes
Nämä erikoisedut vaan jaetaan yleensä privassa IRCin ja messengerin välityksellä ilman suurempaa meteliä.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!