09.02.2012, 22:44:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LTDPoker (ilmaisbonuksia)  (Luettu 852 kertaa)
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« : 12.01.2008, 03:43:18 »

Regatkaa tästä ja tehkää ohjeitten mukaan, 3 huoneelle tarjolla no depoja, siis saat valita 3 huonetta joihin bonarit heruu...!!

http://www.ltdpoker.com?referer=pm

EDIT: * Omaan hyötyyn suunnattu mainostaminen on kielletty, jos siitä ei ole sovittu ylläpidon kanssa.

Referaatiksi on vaihdettu Pokerimission linkki. T. Ylläpito
tallennettu

Mechanema
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2008, 22:18:12 »

ltdpoker kusee muutenkin pahasti. Harva saa sieltä mitään.

Itsekkin joskus koittanut, mutta jäi saamatta. Väittivät, että rahat on minulle lähetetty, mutta eipä sieltä mitään tullut. Seuraavaksi väittivät, että olen Paltsa (sama mies joka tälle foorumille kirjoittelee) ja antoivat minulle hänen tietojaan. Koitin sanoa olevani erihenkilö, mutta eipä se mitään vaikuttanut, kun olivat kerran päättäneet, että olen joku jota en edes tunne.  Cheesy
tallennettu
F52507280

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2008, 17:10:46 »

Hehehe... Kävin itsekkin hakemassa 25$ bonusta kokeilu mielessä ja nyt voin kompata edellistä kirjoittajaa:

1.Sain lopulta suoritettua tilin aktivointi/varmistus kommervenkit ja hain RedKingsille 25$ bonusta.

2.Bonuksen "tracked" (tilin oikeellisuuden varmistus heidän taholtaan) kesti n. vrk:n ja bonuksen piti lähteä maksuun.

3.Pari vrk:a myöhemmin kyselin support chatista asiaa, niin kertoivat asian "unohtuneen". Hienoa. Noh, he lupasivat bonuksen 24h. sisällä neteller tililleni.

4.Nyt on sitten kulunut yli 24h. ja kyseisen firman nettisivut on kaatunut/jumissa tällä välin ja rahoja ei ole kuulunut.

Luotettavan tuntoinen mesta.

Ps. Iso "+" live chat supportin johdosta ko. paikalle. Palvelua on saatavilla myös joskus (iltaisin?) kotimaisella kielelläkin.
tallennettu
xxAkilesxx

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2008, 20:30:54 »

Itsekkin joskus koittanut, mutta jäi saamatta. Väittivät, että rahat on minulle lähetetty, mutta eipä sieltä mitään tullut. Seuraavaksi väittivät, että olen Paltsa (sama mies joka tälle foorumille kirjoittelee) ja antoivat minulle hänen tietojaan. Koitin sanoa olevani erihenkilö, mutta eipä se mitään vaikuttanut, kun olivat kerran päättäneet, että olen joku jota en edes tunne.  Cheesy

Moi.

Olen LTDPoker.comin suomenkielinen supportti.
Jos haluat, että tarkastan mikä bonuksen maksussasi mättää, tule live chattiin KE-SU 20.00-04.00 niin katson tarkemmin mikä meni vikaan ja jos tämä onmeidän virhe korjaan asian.

Suomeksi asiakaspalvelua 20.00-04.00 Ke-SU suomen aikaa.
sähköposti: finlandsupport@ltdpoker.com

Akiles
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2008, 23:42:38 »

Moi.

Olen LTDPoker.comin suomenkielinen supportti.
Jos haluat, että tarkastan mikä bonuksen maksussasi mättää, tule live chattiin KE-SU 20.00-04.00 niin katson tarkemmin mikä meni vikaan ja jos tämä onmeidän virhe korjaan asian.

Suomeksi asiakaspalvelua 20.00-04.00 Ke-SU suomen aikaa.
sähköposti: finlandsupport@ltdpoker.com

Akiles
Siis vikaan meni se, että LTDpokerin mielestä olen joku muu henkilö.  Cheesy

Olin unohtanut salasanani jo ja tilasin uuden niin teidän maileri väittää, että olen joku Tarja (Mitä vittua?) salasanakin näytti tosi oudolta en ainakaan itse ole ikinä semmoista missään käyttänyt.

Noh koitin kuitenkin kirjautua Tarjana sisään sitten kun kerran Tarja näköjään nyt olen, mutta herjaa "Invalid details".

Koitin live supporttiinkin, mutta se oli niin "paska" ettei se tukenut Opera selainta.  Cheesy Noh koitan IE:llä jospa onnistuisi.

Edit: jep IE:llä pääsin jutteleen ja jotain järjestelmä häröjä ja jotain tekemistä mun taloyhtiö liittymän kanssa josta kuulemma väännetty 5 tunnarit ja joku polakki hakkeri (ei minun koneella kylläkään) ollut vielä hämmentämässä asiaa jne. Noh asiaa selvittelevät. Jospa se siitä selviäisi.  Smiley
tallennettu
xxAkilesxx

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 14.03.2008, 01:18:31 »

you need to generate at least 5 LTDPoints from your first bonus from us and
 all bonuses deposit have to be confirmed to qualify for Axxo No deposit 15€
tallennettu
xxAkilesxx

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.2008, 18:20:30 »

$250 No Deposit Bonus from LTDPoker to all Poker Players
http://www.ltdpoker.com/

We have compiled a list of 10 of our Top Rated Poker Rooms and are pleased to
offer a MASSIVE $250 No Deposit Bonus simply for downloading and creating a tracked account to the following rooms -

William Hill* 25$ 
SKY Poker*  25$
Betfair* 25$
RedKings* 25$

PokerStars** 25$
Party Poker ** 25$
LuckyAce*** 25$
Tony G.***  25$
Axxo Poker***  25$
Titan Poker*** 25$

You will receive $25 for each room you create a new Tracked account (once confirmed by the respective poker room)
So if you are yet to play at any of these great site that is $250 No Deposit.

You Pending Bonus will be added to your LTDPoker Profile with the 1st Bonus of $25 Released once any of your
accounts are tracked.

Start from one star(*) rooms and work your way down to 3 star(*) rooms.

Each additional $25 will be released when you have earned 25 LTDPoints or equivalent poker points
from your rake or tournament fees at the respecitve poker room.
Additional LTDPoints can be exchanged for further bonuses, gadgets or entrance to the tournaments.

For more information regarding VIP Poker Rooms Levels please check our Help section.

http://www.ltdpoker.com/
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!