BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« : 08.02.2008, 04:18:37 » |
|
DealDeal on Burt Reynoldsin ja Bret Harrisonin tähdittämä pokeriaiheinen elokuva, joka vilisee pokerimaailman tuttuja naamoja. Muutama kohta tietysti kriittisenä pokerinpelaajana/katsojana häiritsi mutta ei niistä sen enempää. Tietysti elokuva on höystetty pienellä romanttisella sivutarinalla mutta se jäi vähempään osaan(omasta mielestä onneks  ). Mielestäni hyvä elokuva ja suosittelen kaikille pokeri ihmisille. Itse voisin antaa neljä tähtee viidestä  Pistäkää kaikki elokuvan nähneet kommentteja ja omia arvosteluja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|
imppu
|
 |
« Vastaus #1 : 08.02.2008, 06:32:19 » |
|
Ite katoin pari päivää sitten enkä kyllä tykänny yhtää. Kliseinen leffa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Acehigh
Poissa
SO SICK!!!!
|
 |
« Vastaus #2 : 08.02.2008, 09:53:27 » |
|
Muita mielestäni hyviä pokeri elokuvia on "Lucky you" ja "Rounders" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
..-Poker is a lifestyle-..
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #3 : 08.02.2008, 10:51:06 » |
|
En kattonu Dealii viel loppuun, mut ihan semmonen katsottava elokuva. 3½ tähtee saa multa. Lucky You on parempi ja saa arvosanan 4. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Juup3
|
 |
« Vastaus #4 : 08.02.2008, 11:51:01 » |
|
En ole katsonut kumpaakaan, Lucky youta enkä Dealia.. Roundoers oli hyvä.. Joka tapauksessa laitoin noi kaksi edellistä latautumaan.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:]
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #5 : 08.02.2008, 16:03:08 » |
|
Muita mielestäni hyviä pokeri elokuvia on "Lucky you" ja "Rounders"  Lucky Youn olen kans katsonu, ei nyt niin kaksinen ollu... mut kyl sen katsoi!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #6 : 08.02.2008, 17:18:05 » |
|
Lucky Youn olen kans katsonu, ei nyt niin kaksinen ollu... mut kyl sen katsoi!
Komppaan kustuhaita. Pidin tarinaa jotenkin ristiriitaisena ja ärsyttävä veto, että yhdistetään peliongelma ja sankaruus. Onneksi se oli vaan elokuva.  Herolla oli elokuvassa todella hyvä kassanhallinta. Mistäköhän se oli repiny ne rahat siihen kämppään? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PesonenA
|
 |
« Vastaus #7 : 07.06.2008, 18:44:56 » |
|
Deal elokuvan katsoin tuossa muutama viikko sitten (tosin ilman subeja ollenkaan) joten meni vähä ohi korvien osa tapahtumista ja olis ihan kiva jos joku mukava heittäs linkin mistä saa subit kyseiseen leffaan?  En tiiä miten en muka itse löytänyt, liekkö niitä etes vielä tullutkaa :p
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #8 : 09.06.2008, 05:07:03 » |
|
Deal elokuvan katsoin tuossa muutama viikko sitten (tosin ilman subeja ollenkaan) joten meni vähä ohi korvien osa tapahtumista ja olis ihan kiva jos joku mukava heittäs linkin mistä saa subit kyseiseen leffaan?  www.subsearch.orgVois muuten itsekkin katsoa kyseisen leffan, kun jostain syystä jäänyt vielä näkemättä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
PesonenA
|
 |
« Vastaus #9 : 09.06.2008, 17:14:32 » |
|
Deal elokuvan katsoin tuossa muutama viikko sitten (tosin ilman subeja ollenkaan) joten meni vähä ohi korvien osa tapahtumista ja olis ihan kiva jos joku mukava heittäs linkin mistä saa subit kyseiseen leffaan?  www.subsearch.orgVois muuten itsekkin katsoa kyseisen leffan, kun jostain syystä jäänyt vielä näkemättä. Ahaa nyt oli tuonne ilmesteny nuo subit, ei kait nuita aikasemmin tuolla ollu xP
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kupari
|
 |
« Vastaus #10 : 15.06.2008, 12:06:47 » |
|
Deal & Lucky You samalla muotilla tehty, ei oikein iskeny. Rounders vastaavasti yksi parhaista pokeri elokuvista. Jos ilman subeja pärjää niin katsomisen arvoinen olis: High Roller-The Stu Ungar Story
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #11 : 27.06.2008, 18:55:15 » |
|
Tuli viime yönä katottua Deal ja yllätyin siinä mielessä positiivisesti, että leffa oli huomattavasti parempi kuin Lucky You, joka oli omasta mielestä täysin sysipaska. Kävin eilen myös leffassa kattomassa 21 bläkäri leffan. Vapaalipuilla katsottuna ihan ok.  Seuraavassa omat tähdet tässä ketjussa esillä olleille elokuville. Rounders 3/5 tähteä High Roller-The Stu Ungar Story 2,5/5 tähteä Deal 2,5/5 tähteä 21 2/5 tähteä Lucky You 1/5 tähteä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jorgasmi
|
 |
« Vastaus #12 : 28.06.2008, 10:59:56 » |
|
Kyl mä antaisin tälle deal-elokuvalle ****
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mii16
Poissa
|
 |
« Vastaus #13 : 14.12.2008, 16:03:06 » |
|
Mä annan Deali:lle kans 3 ja puol tähtöstä.. Katsoin myös muutama viikko sitte The Grand- nimisen "pokeri" leffan (ruotsin kielisil subeil  ) ja se oli minusta 4 tähden arvoinen mutta edelleen ehkä pidän parhaimpana rounderssia, ehkä siks et se on melkeen peilikuva omasta pokeriurasta. Tosin sitä lopullista nousua ei oo viel tulle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
KeksiQ
Poissa
|
 |
« Vastaus #14 : 21.12.2008, 05:21:09 » |
|
Itse olen kattonut kaikki paitsi tuota Deal-elokuvaa nuista edellä mainituista. Tässäpä omat tähdet: Rounders 5/5 kevyeen  21 3.5/5 High Roller- The Stu Ungar Story 3/5 Lucky You 2/5
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
moneymaker
|
 |
« Vastaus #15 : 23.12.2008, 03:02:41 » |
|
Itse vasta olen katsonut 21 ja ihan mukiin menevä oli,mutta ei mikään huippu,itse antaisin 2,5/5 Mistä olette Rounderssin saaneet käsiinne?Siis jos kyseessä on tuo 98 vuonna tehty pokerileffa,vai olenko ihan hakoteillä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #16 : 23.12.2008, 08:08:09 » |
|
Mistä olette Rounderssin saaneet käsiinne?Siis jos kyseessä on tuo 98 vuonna tehty pokerileffa,vai olenko ihan hakoteillä  Itse olen muistaakseni nähnyt ihan tv:stä, todennäköisesti MTV3 tai Nelonen oli kanava. Kyseessä on juuri vuonna 98 tehty pokerileffa, joten et ole hakoteillä. http://www.imdb.com/title/tt0128442/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #17 : 23.12.2008, 14:54:05 » |
|
Mistä olette Rounderssin saaneet käsiinne?Siis jos kyseessä on tuo 98 vuonna tehty pokerileffa,vai olenko ihan hakoteillä  Itse olen muistaakseni nähnyt ihan tv:stä, todennäköisesti MTV3 tai Nelonen oli kanava. Kyseessä on juuri vuonna 98 tehty pokerileffa, joten et ole hakoteillä. http://www.imdb.com/title/tt0128442/Kipaseppas moneymaker kauppaan ja OSTA! rounders 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|