OK. Eli mun pitäs vetästä pohjat tähän keskusteluun, pitkä hiljaisuuden jälkeen

.
Kesäloma: Oli ja meni, lomailin koko kesäkuun. Loman tarve olis ollu kesä+heinäkuu vähintään

. Loma meni hyvin pitkälti lasten (tytöt 2v ja 4v) hoidossa (päivät) ja pokeria pelatessa (illat ja yöt). Jakso hyvin grindailla yölläkin kun otin päiväunet melkein joka pvä. muksujen kanssa. Mitään pidempää loma reissua ei pystyny heittää kun muijalla (alko lukemaan sairaanhoitajaksi tammikuussa) oli 7vko:n työharjoittelu jakso touko-kesäkuussa. Ainosataan pari pientä mökki reissua ja pari firman yhden illan hupiretkeä.
Ja siitä sitte rakka paluu arkeen, tähän mennessä heinäkuussa 2 viikonloppua ylitöissä+ pari pitkää päivää viikolla ja pari muuta työ keikkaa kotimaassa.
Pokeri:
-
EuroBetin projektille kävi niin hassusti, että aloin ahneeksi ja katkesin

. Säälittävää kun saldo oli parhaimmillaan n.350$. Eli mun kassanhallinta on perseestä! No onni onnettomuudessa oli, et rahat meni sponsorin pussista eikä omasta

. <-Tylyä, mutta totta. No on siellä vielä muutama taala odottelemassa ihme paluuta

.
-
Martins tilanne yhtä paha kuin EuroBet

.
-
Pokerihuonella, vähän paremmin. Aloin toukokuussa, kaivelemaan kaikkien pokeritilien salareita esille, vanhentuneen tietokoneen nykyaikaiseksi päivityksen takia. Huomasin siinä samalla, et PH:lla oli pari VIPpiä jäljellä, ja päätin pelailla ne pois Morning1VIP turneissa, 2/3turn. rahoille ja saldo noussu pikkuhiljaa ylöspäin, taitaa olla n.30€ tällä hetkellä. Sielläkin kyllä tapahtu viimeviikolla aika iso pudotus kun tilttailin 70€sta alas. Suurin kerta voitto, 53€ tuli 1€ Freezeoutista, sija 1.
-
VC-pokalla saldona taitaa olla n.10$.
-
Expekt samoin.
-
UniBet polkenu paikoillaan 10-20€n välissä jo pitkään.
-
Titanille sain yhdeltä kilpailevalta foorumilta (sama paikka mihin tehtiin se SSS-testi aikoinaan)

, viikko sitten 50$ arvonta voiton, kun esittelin itseni

. Eli tilille rapsahti 31.50€, joka on nyt hyvin loivassa nousussa.
-
PartyPoker lahjoitti mulle 10$ pelirahaa, että alkaisin taas räiskiä niiden pöydissä

, puolet niistä rahoista hävitty

Yhteenvotona pokerista: Touko-kesäkuu meni aivan loistavasti! sijoituksien puolesta, 7vkon aikana olin kaiken kaikkiaan turnauksissa (vähintaan 150 osallistujaa) 33 kertaa finaali pöydässä top3 sijoja 7kpl. Mutta isona miinuksena se, että osittan pricepoolit 1-5 ja top 3 sijat ihan vääristä turnauksista

.
Ja kaikki varmaan kiinnitti huomion siihen että, en osaa päättää missä pitäs pelailla

. Mut tähän se koneen päivitys johti, nyt pyörii vaikka 8 eri skiniä samaanaikaan

.
Edit:Niin kävin kesäkuun ekana viikonloppuna räiskimässä yhden valttikortti frollin, sija 3/9. Houkuttelin kaverin mukaan seuraksi, ja se sitte korjas voiton sinä iltana

. Ajattelin hoitaa itselleni jatkopaikan kk-finaaliin, mut ajan puutteen takia jäi homma jäihin. Pitää katella uudestaan syksymmällä.
Hyvää kesän jatkoa ja onnea peleihin kaikille!!
Ja haasteen saa.....: tommihoo