10.02.2012, 00:11:50 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Team Pokerimissio BOTF karsinta (6$ bini) su 16.11. klo 22.00  (Luettu 856 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 12.11.2008, 00:23:28 »

Team Pokerimissio karsinta Battle of the Forums finaaliin pelataan sunnuntaina 16. marraskuuta klo 22.00.

Karsinnan buy-in on 5$+1$ ja jaossa on siis ainakin 5 tiimipaikkaa finaaliin, jonka palkintopotissa on 60000$. Jokainen voittajoukkueen jäsen kuittaa itselleen reilut 4000$.

Avaa pelitili alla olevasta linkistä ja olet oikeutettu osallistumaan Pokerimission karsintaan. Salasanan turnaukseen saat MSN Messengerilla kordoomi(at)elisanet.fi tai IRC-kanavalta #pokerimissio.net (Quakenet).

» Avaa pelitili tästä

Pokerimission pelaajat saavaat yhteensä $750 edestä 8x bonuksia koodeilla stan250 ja stan500, 90 pvä aikaa. Lisäksi uudet pelaajat saavat automaattisesti 1000 markkinapistettä joita voi käyttää bwin shopissa (b´inside) esim. turnauslippujen hankintaan.
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2008, 16:08:16 »

Mä jätän väliin, mun pokeri on niin perseestä tällä hetkellä, ettei todellakaan kiinosta tehdä mitään uusia talletuksia Tongue.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 16.11.2008, 17:00:49 »

Tänään sit kaikki tiimipelaajat ja fanijoukot IRC-kanavalle #pokerimissio.net (Quakenet)!!!

Mä jätän väliin, mun pokeri on niin perseestä tällä hetkellä, ettei todellakaan kiinosta tehdä mitään uusia talletuksia Tongue.
Mukaan vaan. Ei vitoselle parempaakaan käyttöä löydy ja ei jää kaiveleen ku harjataan toi!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 16.11.2008, 20:24:57 »

Tänään sit kaikki tiimipelaajat ja fanijoukot IRC-kanavalle #pokerimissio.net (Quakenet)!!!

Mukaan vaan. Ei vitoselle parempaakaan käyttöä löydy ja ei jää kaiveleen ku harjataan toi!
Heh, enemmän se vituttais jos olis mukana ja vaikka bubblettas jatkopaikan Tongue.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!